torsdag 18 augusti 2011

Mysig dag i dag

Började med en mysig morgon i Långsjön hos Ragnhild och Åke, båttur över till Mia och Håkan på frukost vid 09.00-tiden. Nybakat bröd, myskankägg, smoothies, kaffe, egenodlade tomater mm mm mm
När vi satt där i "glashuset" började det regna. Kom någon skur men uppehåll när vi åkte tillbaka till Ragnhild och Åkes stuga.
En skön stund där innan jag drog iväg hem.
Åkte och handlade sen till minstingen och fick träffa mormors gofisen. Hämtade samtidigt strömming som låg i frysen och bingolotterna med vinst på. Kul när barna kan spela Bingo åt mej för jag har inte TV4+.

Vann 100 kr så...............
Nu är det snart dags för zzzzzzzzzzzznarkofagen för jag är ordentligt trött eftersom jag inte legat i min egen säng i natt som var.

I morgon, fredag, hoppas jag att vädrets makter är nådiga och låter mej vistas på kolonin utan regn.

Nu ska jag faktiskt sticka lite innan jag intar horisontalläge mellan lakanen.

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten! Vilkenfin bild du har i din hesder, riktigt färgrik. Mormors spetshandskar är så sirligt tunna och vackra. hade någotliknande när jag gifte mig.

    SvaraRadera