söndag 7 mars 2010

Fick 6 rätt

på travet i går. 1 av 15 andelar!!!!!!!!! Och vi var två på en andel.
Gissa vad vi fick ut per person?? Vi satsade 110:50 tillsammans alltså 55:25 var.
Vinsten blev 4 kr var!!! hahahahahaha

Nåja, Vi fick ju Hudiksvallsseger i Vasaloppet i alla fall. Jösses vilken kille!
Hoppas kommunen uppvaktar honom rejält. Jag, som inte tittar på sport, kollar Vasaloppet varje år. När målgången kom i år och det var klart vem som vann......då stampade jag i golvet......frågade grannarna sen om de blev rädda men icke...

Måndagen går i arbetets tecken. Ska iväg till Hgf:s kontor med lite papper osv....kanske titta på bil också.

Dagen har i alla fall varit lugt efter Vasaloppet så........Nu säger jag hej för den här gången.

2 kommentarer:

  1. Jag satt också å tokglodde på Vasaloppet, är inte så värst intresserad av sport. Som ny hälsingebo blev jag jätteglad. Hoppas du hittar ett bra åk, som passar dej. Ja, då lär det väl bli en racer-sportbil(eller).
    Nu väntar strumpstickningen. Margaretha från Stickorna

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!!! ;-)
    Vilken fin brudkrona! Krokar?? Hur gör man det? Jag känner mig helt borta i handarbetsvärldens termer då jag bara kan virka. Och just nu blir det inget virkat ens för jag har för mycket värk i axlarna och då försvinner lusten.
    Ha det gött!
    Kram.

    SvaraRadera