söndag 17 oktober 2010

Det var fest

i går. Mågen min, Tord, fyllde 50 år i fredags och i går var det fest. Många människor var det. God mat fick vi. Jag blev inte kvar så länge för min yngsta hade sonen med sej och de åkte med mej och vi var hemma vid 20-tiden. Min son hade också sin dotter med och de for hem en halvtimme före oss. Tords arbetskamrater och kompisar verkade trivas så det blev säkert sent för alla.

I dag var grannen och jag ut och tog två varv på slingan. Skönt. På em var minstingen med son och jag ut i skogen och plockade lite gran- och enris till gravarna. Sen fikade vi på lekplatsen så Alfred fick leka lite. Vi plockade även kastanjer här hemma, får se om det blir nåt arrangemang med kastanjer i.

I kväll kommer grannen upp för jag ska lära henne hur man stickar dominostickning.
Ha en skön kväll allesammans

1 kommentar:

  1. Kul att vara på fest, även om man går hem tidigare. Är det Alfred som blivit så stor, på bilden i inlägget under?. I så fall går tiden fortare än jag trodde, sist jag såg en bild på honom var han ju liten.
    Tack för din kommentar, det gjorde du rätt i som skrev.
    Jag har varit vid din AB-blogg och tittat men inget har hänt. Och allvarligt så har jag helt glömt den här. Glömmer ofta att jag har en här själv också.

    Ha det gott
    Kram
    Ps Tiden som står här under, som jag itne kan ta bort, är fel klockan är 23:22. Samma problem hos mig också fast jag ställt in det. Ds

    SvaraRadera