fredag 26 november 2010

Snöar gör det fortfarande

och ska så göra hela helgen. Det är fint med snö men det behöver inte komma i såna här mängder på en gång. Jag gillar snö men .......det blir för mycket på en gång nu.
Väntar på husvärden idag. Ska få nya tätningslister i två fönster. Jag har bara 19 gr inomhus och det drar så gardinerna fladdrar. Inget skönt alls.

Ska ut och handla med Margit idag. Ska bli spännande och se om vi halkar runt eller om det går rakt fram. Sen ska jag hämta mormors gopojken från förskolan så vi kan mysa ett tag innan mama kommer och hämtar.
Tiden däremellan går åt till att plocka fram adventsstjärnorna och sätta upp dem och även några ljusstakar ska fram. Nya gardiner i köket ska också upp.

Däremellan stickar jag också.  hahahahaha

Ha en bra dag allesammans

1 kommentar:

  1. Nej allt behöver väl inte komma på en gång. Jag är lite orolig för jag vill inte skotta.
    Hoppas det gick bra på stan utan att ni halkade omkring för mycket.
    Ha en fortsatt bra dag

    SvaraRadera