måndag 4 april 2011

Börjar få lite ordning

på bloggen nu men är inte helt nöjd. Blir långa hopp mellan inläggen och än har jag inte kommit på varför. Det löser sej väl så småningom.

Som ni, som brukar titta in här, ser så har jag bytt bild också och det beror på att den tiden närmar sej nu då det blir koloniliv och mindre handarbete, men än så länge så är det handarbete för snön ligger fortfarande tjock på kolonin.

I dag är solen på bra humör så det blir lite uteaktivitet idag, promenad alltså.
Kl 12.00 ska jag hämta min dotterson Alfred på skolan för han vill vara med mormor lite nu för det är en vecka sen vi träffades sist.

Ska väl lägga in lite bilder här så småningom också för det har ju tillverkats en del pulsvärmare mm. En jordgubbsmössa är klar och den ska levereras idag. Kort på den kommer senare också.

Nu ska jag göra mej i ordning för morgonpromenad med grannen.
Ha en skön dag allesammans.

2 kommentarer:

  1. OJ, oj nu är jag imponerad OCH AVUNDSJUK

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt somrigt det ser ut med kolonibannern. :-) Det är bäst du donar till sidan innan snön tinat bort från kolonin. ;-)
    Kram.

    SvaraRadera