fredag 29 april 2011

Typiskt alltså

få akut blindtarm och bli opererad... nu!!!!
Jag har inte tid med sånt för jag måste ju gräva och greja på kolonin nu. Mycket som ska ordnas och sättas och..mm mm mm.............
å jag får inte göra ett dugg så nu sitter jag här och håller på att bli knäpp(are). Visst...sticka går ju ...men när jag vet vad som måste göras på kolonin....... :-((   katten så sur jag är. Inte får jag köra bil heller och jättebacke till och från kolonin så jag kan inte gå dit heller, inte första veckan i alla fall.

Själv tycker jag synd om mej nu    :-(

5 kommentarer:

  1. Men kära du. Du är väl snart frisk hoppas jag. Kram och krya på dig

    SvaraRadera
  2. Jah tycker oxå synd om dej, vet själv hur det är att inte kunna göra saker. Kan iaf köra bil nu, bara det du!!!!
    Krya på dej o kramiz
    Margaretha Ulvnäs

    SvaraRadera
  3. Nämen OJ! Det var inte bra det...men man ska väl tänka positivt kanske att snart är det över ;-)

    Ha det så gott och krya på dig snabbt!

    SvaraRadera
  4. Men vad du åker ut för. Är det aldrig slut på eländet för dig?
    Krya på dig nu och lyd alla ordinationer så du snabbt kommer igång igen.
    Det brukar gå ganska snabbt att återhämta sig efter en sådan operation men gräva, nej det får du nog låta bli. Leja ut den tjänsten till nån snäll kolonigranne, de hjälper säkert till om du ber om det.

    SvaraRadera
  5. Men du har då haft otur bra länge nu,jag tycker också synd om dig :( men nu måste det bara kunna bli bättre.Kram kram / Ann-Marie

    SvaraRadera