onsdag 27 juli 2011

Idag har det varit

en sån där dag då inget uträknat stämmer.
Jag skulle ju vara på kolonin hela dagen men icke sa Nicke............har ju min "klienter" och där har det varit fullt ös i dag. Alla ska plötsligt ha möten och träffar och måste träffa mej och.......och..........och

Nu först är jag hemma och klockan är 16.45. Hungrig som en varg och sen ska jag och lyssna på skönsång med Ändåbá.

I morgon har jag åtaganden hela dagen och på fredag är jag farmor hela dagen igen. Ska bli kul att se när jag kan vara en hel dag på kolonin nästa gång. Om väderrapporten stämmer så blir det regn i helgen!!!!

Nåja......ogräset finns kvar det är värst med hallonen. Måste ju hinna plocka dem i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Ja du, så är det här också. Min planering höll nog tills kl 10, men nu är jag nog vid kl 11 och kl är redan 18, så kan det gå.

    SvaraRadera
  2. Väldigt vad du är attraktiv! Du måste nog säga ifrån ibland! Men det är ju roligt att vara efterfrågad.

    SvaraRadera
  3. halloj! Ja ibland blir det inte som man tänk sig..men det kan bli bra ändå :-) Roligt att de vill ha dig med.. Kram Annica.

    SvaraRadera