måndag 16 maj 2011

Här händer inte mycket

just nu. Måste ju hålla mej så lugn ännu nån vecka. Självklart stickar jag men har inget som jag kan visa upp ännu. Köpte ju garn i Forsa och har börjat på en sjal i dominostickning men det är ju inget att titta på när det bara är en rad av rutor.
Köpte garn till sockor också men de har jag inte börjat på ännu.

Var ner till kolonin och kollade idag. Jösses så blött det är. Mer regn kom det i kväll också och mer ska komma så jag har ju tur också på sätt och vis .....att jag inte får jobba mernar jag.

Nåja, tids nog får jag fullt upp med att rensa ogräs och se till att allt kommer på plats och då blir det inte mycket sticka inte.

I morgon ska Stickorna besöka Christian´s i Delsbo. Vi blir 17 personer som åker dit och får lite information och även möjlighet att handla lite. Ska bli intressant.

3 kommentarer:

  1. Hej
    Vad fint du gjort det här. Jag kände inte igen mig. Det var fint förut också, men det är nytt nu.
    Har ni fått så mycket regn.

    Här har det kommit ett par rejäla skurar, det är allt. Men sommaren försvann, men den kommer och då vet du ju att ogräset finns ju kvar.

    "Start" är en förkortning på en medlemssida. Jag testar lite här hur det ser ut, men jag kommer inte skriva här. Jag har provat flera gånger förut men den ger mig inget. Känner mig inte hemma här. Men bilderna tycker jag går lättare nu, genom mina test.

    AB la jag ner för ett tag sedan. Det var för mycket tjafs, inte som när jag började där. Och krångel från AB som fortfarande inte rättat till sig. De svaarar inte ens på supporten längre.
    Men hit kommer jag inte som sagt. Jag har en annan blogg som jag kan ändra i mallar och design själv och lägga in egna saker och där kommer jag förbli.

    Men jag var på väg till dig häromdagen, så ringde telefon och jag glömde bort. Ledsen. Men det är faktiskt sant.

    Men jag återkommer.

    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dominostickning har jag inte prövat än. Men det ser kul ut.

    SvaraRadera
  3. Hej igen

    Förlåt att jag inte skrev adressen.
    Jag kom på efteråt att det skulle jag kanske gjort, men visste sedan inte om du ens ville ha den.

    Det är: www.rovie.blogg.se

    Det är i samma stil som AB-bloggen fast på nytt ställe och roligare upplägg. Eller ja jag hade den här vid sidan om AB förut också men det blev inte så mycket då.

    Du är Hjärtligt Välkommen

    Kramen

    Ps Nu skriver jag den profilen här, då den gamla ju inte är aktuell. Tidigare gick det av bara farten då jag har Google-kontot som redan stod här. Ds

    SvaraRadera